ćwiczenia rozciągające nogiInformacje o ML Clinic w Warszawie

Nasza klinika rozpoczęła swoją działalność w 2014 roku. Jej założycielem jest Michał Linosz. Znajdą nas Państwo w Warszawie przy ul. Picassa 9 lok.4. W naszej pracy kierujemy się współczuciem do osób, które w wyniku różnych zdarzeń są ograniczone ruchowo lub odczuwają ból podczas wykonywania codziennych zajęć. Właśnie dlatego do naszych pacjentów podchodzimy z pełnym zaangażowaniem. Działamy tak, by w możliwie, jak najkrótszym czasie zapewnić im powrót do sprawności. W tym celu wykorzystujemy nie tylko wiedzę, którą zdobywaliśmy przez wiele lat, ale też nowoczesne urządzenia do wykonywania zabiegów. Dzięki nim rehabilitacja lub zajęcia fizjoterapeutyczne przynoszą lepsze efekty, a także nie muszą sprawiać bólu.

Specjaliści w dziedzinie fizjoterapii

W naszym zespole zatrudnieni są jedynie certyfikowani specjaliści w dziedzinie fizjoterapii. Są to osoby, które poświęciły wiele lat na studiowanie anatomii człowieka, a także sposobów na to, w jak ćwiczyć, by przywracać sprawność ruchową. Mogą mieć Państwo pewność, że nasi terapeuci podejmują tylko bezpieczne działania, które są poparte wynikami Waszych badań. Wszyscy nasi klienci mogą liczyć na w pełni indywidualne podejście. Jeśli zdecydują się Państwo na współpracę z naszymi specjalistami, to objaśnią oni Wam wszystkie oferowane metody leczenia i powiedzą o prognozowanych efektach.

Dodatkowo wszyscy członkowie naszego zespołu regularnie biorą udział w dodatkowych szkoleniach, kursach i konferencjach. Dzięki temu dowiadujemy się i wdrażamy najnowsze metody leczenia. Właśnie dlatego jesteśmy w pełni przygotowani do tego, by współpracować z osobami, które uległy wypadkom, kontuzjom lub z innych powodów muszą pracować nad sprawnością ruchową.

Jeśli są Państwo zainteresowani skorzystaniem z oferowanych przez nas zabiegów, lub macie dotyczące ich pytania, to skontaktujcie się z nami. Na pewno Wam odpowiemy!